Vänner i stora mängder

I söndags mådde jag sådär, lite sleten. Så vad är då bättre än frisk luft, vänner och varm oboy? Jag & Nicke tog med oss Helene & Jonny ( som mådde ungefär lika bra ) upp till Duvberg. Packade väskan med varm choklad, en massa mackor och sittunderlag. Bänkade oss i en snödriva, med en klarblå himmel och kall luft. Solen värmde inte direkt, men piggare blev vi. Somnade på sängen när jag kom hem, och när jag slocknar mitt på dagen, då måste jag vara väldigt trött. Händer sällan annars. Bjudmiddag hemma hos Nickes föräldrar, sen for jag hem till Härdal.

63381-893
I lördags i Nilsvallen.

63381-895
Mat & vin..

63381-894
Ida var den som hade koll på matlagningen.

63381-898
Uppe i Duvberg i söndags; jag, Helene och Jonny.

63381-899
Nicke.

63381-897
Nicke, Helene och Jonny

63381-896
Härlig vy.

Kommentarer
Postat av: Lottsi

tack så mkt.. :-)
jag får skjuts in t sveg nu, sen hem igen.. :-S
men på onsdag trodde läkarn att jag inte smittar längre.. leka då?

Postat av: Anna-karin P

Hej!
jag var in här och läste lite...de var väldig vacker by ni åkte till måste jag säga..=)

2008-01-24 @ 10:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback