Stadsvännerna

Gjorde ett besök i Östersund och träffade vännerna från gymnasiet i veckan. Det känns skönt att vi inte behöver höras varje dag & vecka för att det ska kännas precis som vanligt när vi ses. Ett par månader ifrån varann känns som ingenting. Bodde hemma hos Emma, som nyss flyttat in i en lägenhet och inte fått till det här med sängen ännu.. Så vi var tre stycken på en stor luftmadrass, och jag har inget minne av att jag sov en blund den natten. Nästa gång tar jag med mig sovsäcken, sover till och med bättre på golvet ; ) Men det var mysigt, gjorde stan, och tillbringade kvällen med en massa prat. Fredrik kom förbi, vilket var himla skoj. Finns nog inte många grabbar som smälter in i ett tjejgäng så bra. Menat som en komplimang.

Idag for jag, Nicke, Sanna och Tove till Lofsdalen och åkte bräda. På gränsen till för kallt för att man ska kunna njuta av det. Dock kan jag nöja mig åt att Nicke vurpade fyra gånger, och jag ingen. Brukar vara tvärtom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback