Hippan

Varje år så annordnas det en revy på Folkan hemma i Härdal. Alla som gjort något dumt, ovanligt, roligt osv blir med. Namnet sägs och dom gör ett roligt rim, en sång eller en sketch av det hela. Himla skoj. Det bjuds på mat, musik och dans för 300 kr. Hela salen var full av sköna bybor, varav några vildare än andra, då det dansades på bord & stolar till slut. Det är kul när folk bjuder på sig själva, även om dom kanske inte skulle gjort det fullt lika bra i nyktert tillstånd. Jag och Nicke dansade styrdans tills benen värkte. Vid halv två snåret trotsade vi snövädret och gick hemåt.

Idag sov jag till elva, åt frukost vid lunch tid, vilket är det värsta jag vet. Hela dagen blir liksom snedvriden. Är nu i Sveg och ska strax åka på tacomiddag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Petra-vännen! Jag saknar dig! kan vi inte ses snart? förlåt att jag är sämst på att höra av mig, men det känns som jag inte gör nåt annat än att jobba, sova och äta :) haha. Hur jobbar du till veckan? ledig nåt? Pusssssssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback