Hemma-spa

Det har varit något knasigt med bloggen, därför som jag tagit bort & lagt till samma inlägg flera gånger. För den har bara blandat ihop nya texter med gamla. Men jag gör ett nytt försök. Jo, jag berättade om i måndags, då Sandra, Ida och Helene kom hit till Härdal. Vi bastade & badade. Drack vin & smoothies. Helene hade dessutom tagit med sig choklad-ansiktsmasker som gjorde oss himla vackra. Dom tom luktade choklad, dock tror jag inte att dom var ätbara. Vi hade himla mysigt, men efter badet slocknade vi alla på en gång.

Uppe vid sju igen, vilket jag börjar tycka är ganska skönt. Dagarna blir långa, och man hinner göra så mycket. Umgicks med Lotta igår, trevligt. Går en massa promenader och har det bara allmänt bra här hemma.


63381-903

Kommentarer
Postat av: Lottsi..

haha.. tur jag stannade hemma.. :-P

Postat av: Helene

hahaha, vilka snyggingar vi är! :p

2008-01-31 @ 21:19:23
URL: http://enhelene.blogg.se
Postat av: emma

jäklar vilka babes ;) hade också velat varit med & kletat, haha. puss & kram

2008-02-01 @ 14:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback