Dit & tillbaka

I går - Jag, Ida och Sandra åkte till Vemdalen och plockade upp Soffa, för att äta lunch tillsammans. Provade stället Anorak för första gången, och vi var alla nöjda med maten. Skalet är en av de platser här i kring som jag knappt tillbringat någon tid vid. Jag har aldrig åkt i backarna, och heller aldrig gått på krogen där. Måste blir ändring på det. Hälsade på Emma på Ica, och gick en runda på skidshopen.

I morse - Det bar i väg mot Östersund, tillsammans med Ida. Kanske den sämsta dagen att åka bil på, men buss är verkligen mitt sista alternativ. Jag kör hellre. Ida gjorde ett lyckat besök hos frisörskan på Studio 9, blev riktigt snyggt. Under tiden hälsade jag på min 94 åriga farfar som ligger på sjukhuset just nu, blodbrist. Han verkade i alla fall pigg & glad, så det ska nog gå bra. Det är inte vilken gubbe som helst. Absolut inte som andra.
 
Idas syrra Elin hängde med på våran runda på stan, fick med mig ett par svarta byxor hem. En kram till Malin på H&M, en supergod lunch på den forna Potatisbaren som bytt namn till något annat. Sedan bar det i väg hemåt.

Nu i Nilsvallen, väntandes på Nicke.

Kommentarer
Postat av: lotta

hoho.. :-)
vad görs idag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback