Bring me some work

Det är januari, och det känns så himla långt till allt. Jag behöver något att se fram emot nu. Jag har inget jobb, men letar mig fördärvat omkring. Har övat på HMAB, men dom har ju sitt folk så vi får se. Känns ganska osäkert. Ut och resa vill jag med, Thailand eller Kambodja. Mamma fyller 50 den 1 februari, så då drar hon och pappa i väg till något liknande ställe. Jag och Sanna blir kvarlämnade hemma. Vilken jäkla stil ; ) Får väl dra med mig Nicke då i stället, men måste ju få undan lite pengar först. Så då återkommer det här jobbletandet.

Jag spenderar dagarna med att känna mig rastlös och tomhänt. Småpysslar med det jag kommer på, men sen vill jag göra något annat. När man har hela famnen med jobb och absolut ingen ledighet så är det sådana här oplanerade dagar man längtar efter, och nu står jag här, och vet inte vart jag ska göra av dom. Tänker att jag ska ta vara på dem på bästa sätt, har bara inte kommit på hur.


Kommentarer
Postat av: Sanna

den där rastlösheten, frustrationen över att inte göra någon nytta, det är verkligen det värsta med att vara arbetslös. usch, vad jag avskyr det.

Postat av: Helene

Ska vi dra då? :)

2008-01-07 @ 20:25:59
URL: http://enhelene.blogg.se
Postat av: Anonym

vet precis hur det e.. :-S

2008-01-07 @ 21:54:05
URL: http://lottans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback