Nya tag

Jag har bläddrat i min lånade mattebok, och faktiskt klarat av ett par tal. Känns bara rätt konstigt att börja räkna igen, som om man glömt hälften och tappat resten. Har fått order om att räkna cirka 40 sidor i veckan, så ska mina kurser snart vara avklarade. Sedan är det historian på det med. Ska inte ta på mig så mycket mera jobb nu, annars kommer det inte gå.

Har varit i Sveg idag och donat, köpte kyckling i kokosmjölk på Thaivagnen -fy tusan vad den smakade illa. Åt en halv tugga och insåg att jag avskydde alltihopa. Trist, jag som älskat allt annat dom säljer där. Var in på Södra och träffade matteläraren, och det är så lustigt, för när jag själv gick där i tre år så fick jag alltid en jobbig känsla i magen när man skulle passera cafeterian, man kände sig så betraktad. På det sätt man själv glodde på andra. Bara granskade & vilade ögonen på annat folk och deras stilar. Den känslan får jag än idag. 5 år senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback