Kärlek

Jätte fint väder ute, och jag har bara kommit så långt att jag i tanken ska ut och gå. Förmodligen det längsta jag kommer idag. Har pluggat hela förmiddagen, och ska nu ordna matlåda för idag. Ska jobba min första dag själv på HMAB idag. Min uppgift är inte att köra truck, utan jag sitter i den och trycker på en massa knappar. Hissar och sänker containrar och ropar på att någon ska hämta den fulla och komma med en ny. 15.30 till 12.30, kan bli långa dagar har jag en känsla av.

Alla hjärtansdag kom & gick. Nicke gav mig chokladhjärtan, han fick lite småsaker av mig med. Mamma fick dessutom rosor, för att det är hon värd. Fick även en söt magnet av henne. Jag tycker det är en himla mysig dag, och jag tänker alltid på när man gick i högstadiet och man köpte rosor till varann. Det allra roligaste var när man fått från en anonym avsändare : )

Det jag helst av allt vill göra annars är åka upp på fjället, sitta i en grop och sola. Idag skulle vara en perfekt dag för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback