Debuten i Vemdalen

Jag & Helene hade laddat upp med nya skivor med bra musik och for upp till Björnrike till Ida. Soffa kom dit hon med. Lagade grekisk sallad & vitlöksbröd, och hade superskoj. Cider och drinkar på Bacardi razz. Ida körde upp oss till skalet, där det var packat med folk. Alldeles för många. Det var varmare än i en bastu. Rydell & Quick började spela, lika bra som alltid, men jag klarade bara av ett par låtar innan svetten fick mig att gå längst bak. Var alldeles för hett där fram. Jag & Helene dansade i alla fall och hade jätte kul. Kvällen blev bra, och hungriga och nöjda avslutades kväll som vanligt på Statoil Sveg. Har en del bilder, men dom kommer i morgon.

Igår kom mamma & pappa hem. Bruna & fina, och väldigt nöjda med Thailand. Hoppas på en återresa, då även jag & Sanna kanske får följa? : ) Dom hade i alla fall fina presenter med sig hem - sprit, parfymer, tröjor och armband. Very nice.

Denna dag har jag spenderat med ögonen i matteboken, svårt & ovant. Som tur är fick jag veta att min faster verkar vara mattegeni, så där underlättade det en hel del. Även pappa imponerade. I morgon blir det en spännande dag, klockan 09.00 blir tatueringen verklig & evig. Är ganska nervös, har ju inte hunnit se vad Pontus lyckats framställa av min beskrivning. Men jag skulle tro att det blir toppen. Sen har jag äntligen lyckats få jobb på HMAB ett tag framöver, köra truck. Haha, ja det blir en ny erfarenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback