Matt!

Ja det är vad jag är, huvudet har gått på högvarv alldeles för länge och jag känner att jag inte orkar mera utan en paus. Gjorde biologitentan idag, den var svårast av allt under hela veckan. Det hade jag inte trott. Dom ställde inga frågor om DNA, proteiner osv som jag hade lagt mycket tid på. Nej, i stället frågade dom om fiskar och andra saker. Fast jag är ganska bra på att hitta på ett svar, och det skriver jag ner även fast jag vet att det förmodligen är fel. Tycker inte om att lämna en fråga obesvarad. Hellre en massa struntprat till svar. Någon poäng kan man ju håva in. Annars hade jag väl något att skriva på det mesta. Läste precis att kemitentan redan är rättad och finns att hämta imorrn! Typiskt att jag skulle läsa det, nu kan jag inte sova inatt.

Gick en shoppingtur i Falun idag, det var en ganska mysig gågata.
Det blev en stickad tröja och en mössa från Gina.

Kommentarer
Postat av: Ella

Vad sa? Har du varit o gått på stan idag i MIN stad o inte hörde jag något om det heller. Vad nu? Haha. Jag var faktiskt på stan hela dagen idag, dock fikade jag mest. Hihih.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback