En av de sämre.

Det har varit en urusel dag. Jag har varit på sämsta tänkbara humör. Måndag är ju alltid måndag. Fick i alla fall sluta efter lunch. Så jag råpluggade några timmar innan jag kände det var dags för lite simning och bastu. Det var bra mycket roligare. Men sen har jag suttit här med min matte. Repetition om & om igen. Nu ska jag lägga mig. Men först några bilder på det goaste jag vet. Nanoq.

Var tvungna att raka honom för några veckor sedan, han får några konstiga utslag så vi måste bada honom med jämna mellanrum. När han vanligtvis har all den där pälsen så är det knappt så vattnet kommer ner till huden. Så det var bara ett att göra. Han är så mycket gladare, dock fryser han så klart utomhus och har inget emot att bära filt inomhus heller.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback