Done.

Hemma från tentan - och jag tror minsann det gick bra. Eller jag vågar egentligen inte säga det, men jag tyckte alla frågor var ganska lätta ändå. Nu vet jag inte vad jag ska göra med all överflödig tid. Är ju ledig imorrn, innan alla de andra tre tentorna kommer. Har ingen större lust att plugga mera nu faktiskt. Blir nog en filmdag. Har fått hem något av det mysigaste man kan titta på - en samling från Astrid Lindgrens sagor där det firas jul. Dom växer man helt enkelt inte ifrån. Den här skiten som visas på tv nu är ju fruktansvärd, se bara på årets julkalender. Vilket skämt.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Håller med om julkalendern... ett stort skämt. Inte ens barn tycker väl om det där. Näe, vi kanske borde skriva en RIKTIG julkalender! =)

2008-12-08 @ 14:56:21
Postat av: Cattis

Jag ska på en intervju och göra en provsminkning i Gbg. Om jag nu tar mig dit vill säga! =)Men jag vill verkligen för det är ju smink jag vill hålla på med. Ja, seriöst så vill jag skriva en julkalender!!! Saknar dig! Pusskram

2008-12-08 @ 17:56:37
Postat av: Inger

Håller tummen att tentan gick bra.

Kram :)

2008-12-09 @ 07:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback