Mätt och belåten

Vi tre tjejer hade en jätte rolig & lyckad resa till Tallin. Maten var otroligt god, man åt tills man nästan sprack. Hann inte ens bli hungrig mellan frukosten och middagen, ständigt mätt helt enkelt. Vi drack drinkar, både från baren och egengjorda i hytten. Mamma blandade mördardrinkar. Tittade på dansshow, och lyssnade på karaoke. Och det lät verkligen hemskt när vissa klev upp och trodde dom regerade, gång på gång med nya låtar. Stackars personal som ska höra på sådant varje kväll, haha. Det lät mycket bättre när Sanna klev upp och sjöng My heart will go on. Modigt gjort! Lät perfekt

Under tisdagen strosade vi runt i Tallin, tog oss en öl och handlade lite småsaker. Sen packade vi en hel matvagn full med sprit och vin. Vi hade inte riktigt tänkt på hur tungt det skulle bli att bära det mellan hamnen och tågstationerna. Som vi kämpade med de där väskorna. Nu behöver man inte gå på bolaget ett tag i alla fall.


Jag och min bok på tåget.


Sanna


Precis kommit på båten, och tog oss några drinkar.


Gott!


Sanna sjunger inför en massa folk.


Tyckte så synd om en gammal tant att vi var tvugna att köpa stickade strumpor av henne.


Marknad överallt.


Här inne fick man se när dom gjorde glas. Det är något jag skulle kunna tänka mig att jobba med, verkar så roligt.


Inne i gamla delen av Tallin.


Båten.


Ute på däck.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Vad trevligt! Var det en likör 43 med mjölk jag skymtade? ;)

Postat av: sandra

Åh, vad roligt det lät/såg ut.. Saknar dig, Kram

2008-08-22 @ 12:35:27
URL: http://sandrawager.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback