Testa Borlänges uteliv

När jag kom hem efter skolan idag sa Karin att hon tänkte ut och festa. Vad kul, jag hade kunnat följa om jag inte hade börjat 8 imorrn bitti sa jag. En stund senare knackade hon på och frågade om vi inte skulle gå på bolaget då. Lite tveksam över det hela, men det var ju kul att hon kom med idén så jag hängde på. Så nu har vi varit och handlat några cider, och ska ut och kika lite sen. Hon är ledig imorrn, så för henne är det ju inga problem. Men det kan bli kul!

Något som våra lärare sagt är att om man bara ska plugga utan att göra roliga saker trots mycket läxor, så hade man likat kunna gå på distans.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har varit ute två kvällar i rad och börjat klockan nio dagen efter så det går inte att skylla på Petra :) Har dessutom tre kvällar kvar.. Fullt upp! Saknar dig och är så glad att det går så bra för dig, puss

2008-08-28 @ 07:50:03
Postat av: Lotta

Bara att festa på för dig, du som orkar med sånt. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback