Registrerad!

Hela dagen har innehållit en massa information, nu är man helt tom i huvudet. Men det känns bra. Det är så lustigt, under dagen så var det en tjej som jag kände att jag drogs till, som verkade trevlig. Vi lyckades hamna bredvid varandra när vi tågade genom Borlänge med fiolister, men ingen av oss sa något. Det var ju så mycket folk. När vi gick in och satte oss för att lyssna på ett välkomstmöte så gick vi åt olika håll. Så nästan två timmar senare när vi hört allt två gånger, på svenska och engelska så kom hon fram och började prata. Hon ska plugga grafisk design, heter Terese, är 27 år och har en stor rund mage - bebis till jul. Hon såg ut att vara i min ålder.

Vi "nollor" blev tillsagda att följa med några av de äldre eleverna att följa med på något, första dagen av två veckors nollning. Dock var jag så superhungrig att jag var tvungen att gå hem, så jag fick ett äpple av Terese och vi sällskapade en bit hem. En ny vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback