Lottas möhippa!

Ja, fy sjutton vad vi lyckades! Gifter man sig så är det väl klart att man också ska ha en möhippa, det hör ju till. Lotta trodde nog att hon skulle missa det, men där blev hon lurad. I torsdags började hon jobba i godan ro, medan vi skaffat vikarie som skulle byta av henne när det var dags.

Vi var sju tjejer som möttes på Konsum-parkeringen i Härdal, klädde på oss sopsäckar för att vara lite mera hemliga. Vi gömde oss inne på personalrummet när Lotta kom, och där blev hon haffad. Ögonbindel direkt. Fulgroggen vi blandat i en flaska fick hon genast börja på. Kläderna & sminket ordnades på en gång. Hon åkte sen på bilflaket hem till mitt hus, där det byttes till en bandvagn. Åkte en sväng i skogen mot en plats där det grillades korv, dracks en massa ( jag var nykter & körde ), delades ut presenter, ett snabbt bad i Bjädjan ( oväntat ) och en massa massa annat. Så himla rolig kväll! TACK alla för att vi gjorde det, och vi gjorde det bra.


På väg till Lottas jobb.


En förvånad & glad blivande brud : )


Vi gick all in.


Kan man ana lite rädsla?


Lotta redo för krig.


På plats!


Riktigt mysigt.


Lotta & jag.


Vi som ordnade kalaset.

Kommentarer
Postat av: Lotta

guuud vilken HEMSK bild på mig när det är du och jag vännen.

jag ser ut att väga 130 kg. :-S

Postat av: Sanna

Haha jag var faktiskt också med och fixa så se så ;)

2008-08-10 @ 20:27:45
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback