Hög mysfaktor

Jag låg på sängen, varierade med att sova och vara less för att jag ville göra något, vad som helst. Kände mig uttråkad. Nicke kom med förslag på förslag, men inget dög. Det gick en liten stund och jag fick ett sms från rummet intill. Han frågade om vi inte skulle åka på en picknick och mysa med lite fika någonstans. Då sken jag upp, det lät bra, och så blev det. Varm choklad som jag gjorde med kakao & socker ( godare än pulver oboy ), kakor, kex, ost.. Toppen av Duvberg blev platsen. Nicke överraskade med värmeljus, men vinden var lite för stark där uppe som dom lyste bara ett par minuter. Men mysigt var det.


Kommentarer
Postat av: Lotta

vad mysigt det ser ut. :-D

snart kommer ni hit :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback