En trio på Flamingos

Ibland vill jag så gärna kunna kinesiska, tänk att kunna förstå & prata ordentligt med dessa tjejer. Vi klarar oss bra nu med, men om man helt enkelt inte hade behövt fundera så mycket. Jag & Karin hade jätte skoj igår kväll, gick in till ett diskotek inne i centrum, Flamingos tror jag det hette. Vi var de första två gästerna, innan det ramlade in lite fler senare. Gratis inträde, gratis garderob, halva priset i baren. Det är bra att vara student. Vi tog oss en drink, satt och pratade och hade det bra. En kille som var i Borlänge på kurs joinade vårt sällskap och det blev en rolig kväll!


Jaja i gult, jag i vitt och tredje tjejen har jag inte riktigt klurat ut namnet på.


Jaja i sina myskläder. Tycker om henne mer och mer för varje dag. Det som är så roligt med att bo såhär är att för varje dag som går, så ser man allas personligheter dyka upp.


Hon har bott här förut, men kom för två dagar sen igen. Har pluggat i Danmark en stund.


Vi fyra sambos!


Jag & våra kineser.


Karin, jag och kvällens främling som sällskap. Bjuder lite på oss själva, haha.


Ja, och en seriös bild på det.


Karin på g!


Jag och Karin

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul med bilder! Verkar vara ett skönt gäng :)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback