Bjudmat

Det är perfekt att Nicke kör Borlänge den här veckan, så han kunde ta med sig det som jag hade glömt att packa ner. Tog bilen till lagret där dom lastar, och blev bjuden på mat på deras restaurang där personalen äter. Deras mat är verkligen jätte god. I dag hade dom tre rätter att välja på; korv stroganoff fick det bli. Dit kan man åka flera gånger ; )

Det är verkligen en skön stämning i lägenheten, Karin har suttit här hos mig och surrat. Hon påminner mycket om min kompis Josse. På alla sätt och vis. Sedan har jag även haft lite samtal med "jaja" som hon sa att hon kallades, kinesen. Jätte söt tjej, som är väldigt egen på många vis, har suttit på golvet i vardagsrummet och lagt puzzel större delen av dagen.


Kommentarer
Postat av: sandra

Vad skönt att höra att allt har gått bra och att du träffat trevliga människor :) Jag är så glad för eran skull! Puss, love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback