Heiniken Bryggeri

Drack lite bacardi och sadar hemma pa hotellrummet igar. Hade tankt att ga till en bar dar allt var gjort av is, vaggar, glas osv men det var svindyrt att ga in. Sa det skippade vi. Gick ut och at middag vid 21, gick vilse och var tvungna att fraga en kille, bad han peka pa kartan vart vi var. Inte alls dar vi trodde, helt fel horna. Helt omojligt att hitta har maste jag saga. At pasta pa ett fran utsidan valdigt mysigt stalle, men nar vi kom in och hade satt oss for att bestalla fick man kanslan av att gatt in i nagons vardagsrum. Pyttelitet rum, dar servitrisen med hjalp av en borste skrapade ner smulorna fran bordet. Maten var dessutom totalt smaklos.

Idag besokte vi Heiniken Experience, bryggeriet dar Heiniken framstalldes for forsta gangen. Riktigt kul var det, dessutom fick man tre ol pa kopet. Gott, jag borjar lara mig tror jag. Begav oss efter det mot Central Stationen for att ta reda pa hur tagen gar imorgon, drar till Bryssel da.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback