Budapest / Ungern

Vi har nu kommit till vart nionde land, pa 24 dagar. Det ar riktigt bra gjort det tycker vi, har haft lagom mycket tid pa varje stalle innan vi dragit oss vidare. Sa har ar vi nu.. Vi kom fram igar kvall, smartfritt. Vi bor pa Grand Hostel, med lagomt avstand till centrum. Servicen ar kanon, fick en valkomstol nar vi kom, vilket var imponerande. Vi fick bestalla mat fran en narliggande restaurang, med gratis leverans. Rummet ar underbart, kanns precis som om man befinner sig i en fjalltoppsstuga. Vi bor hogst upp i det ganska lilla huset, sa det ar snedtak med takfonster - jatte fint. Av dom sangar vi legat i sa ar nog kanske denna den allra hardaste, det ar minuset. Delade badrum osv, men det ar valdigt frascha.

Vi har idag tittat omkring bland alla affarer, och ska strax ga i vag och ta oss en varsin ol. Staderna vi har mott langs resan ar alla sa olika, men Amsterdam, Prag och Budapest ar klara favoriter. Amsterdam for den skona lattsamheten och alla fina kanaler, Prag for de sma snirkliga gatorna, mysiga torgen och det laga priset. Budapest har jag inte hunnit se sa mycket av an, men jag veta att det kommer blir en av favoriterna.

Jag och Emma har annars valdigt roligt, njuter lika mycket bada tva. Att komma overrens ar det inga problem med, sa till henne igar t ex att hon alltid valjer ratt sida av sangen, haha. Vi ar hungriga/torstiga/kissnodiga vid nastan samma tider, sa vi klockar varandra valdigt bra.

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad gött att ni kommer så bra överrens.. fast det hade jag i ju för sig väntat mig också :) ni får mig inspirerad som fan, besides. kramar i massor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback