Tillbaka redan?

Ja jag tror faktiskt det, har inte lyckats fa till OP-bloggen. Far aldrig upp nagra bilder, och sa funkar inte wordpress till hundra procent. Vet inte om det bara ar jag som har det problemen. Sa jag tror jag atervander. Det ska vara latt att skriva blogg.

Jag & Emma befinner oss i Grekland. Sa fort vi nadde Aten sa tog vi farjan till forsta basta o - det blev Paros. Dar var vi i fyra dagar, madde gott, drack martini, besokte tva bergsbyar Lefkas och Nausa, solade. Nu har vi akt vidare och ar pa en otroligt haftig o - Santorini. Som en enda stor bergsklippa fylld med vita sma grekiska hus. Fick tag pa ett billigt hotell med balkong och det basta av allt, pool. Vi kom fram i eftermiddags, sen dess har vi bara strosat omkring och gjort oss bekvama med stallet. Man kan saga att vi nu ar ca 7 timmars batresa ifran Aten.

Det ar nu bara 10 dagar kvar tills vi far hemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback