Det enda problemet

Ja, jag tror inte att jag berattat om forlusten av min underkladespase. Hade alla trosor och strumpor i en pase, som helt plotsligt inte fanns i min ryggsack da jag skulle ha den. Det har upptacktes i Paros, och senast jag hade den var i Bukarest/Rumanien. Sa formodligen blev den kvar dar, fast att vi djupgranskar rummet innan vi lamnar det. Har mailkontakt med hon som hade hand om det hostelet, hon skulle kika. Kan inte vara nagon annanstans an dar. Vore ratt snallt om hon kan posta den till Sverige.

Sa i och med det har det blivit lite krangel, underklader maste man ju ha. Allt som ar i ryggsacken nu kanns sa himla skitigt och slitet. Tog med tva par jeans, varav bada ar ordentligt trasiga. Tva av tre skor laker in vatten. Allt luktar unket. Ska bli sa skont att fa slanga allt i tvatten.


Kommentarer
Postat av: Helene

Det känns verkligen inge bra alls med det korta.. Det är bara clips som jag sätter i själv. Köpte på Happyhair.com. Det håller inte så länge. Är ju bara syntet, så man får ha det de dagar man känner sig som värst för att det ska hålla sig fint :) Längtar du hem nu? Puss

Postat av: Lotta

hoppas allt e bra där borta.. varmt?! här var d frost i morse.. :'(

2007-10-30 @ 07:59:51
URL: http://lottsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback