De har stackars djuren..

Kom nyss fran en supergod middag, och under nastan hela maltiden satt det en katt och jamade. Det nastan gor ont i mig, vill sa garna ge dem men med personalens ogon pa sig tror jag inte det ar sa lyckat. Den var ju bara hungrig. Det har hant fler an en gang att jag slangt ner mat till alla katter som suttit och verkligen bett om mat. Det ar synd om dem allihopa. Det varsta var nog Bukarest, dar det kryllade av loshundar. Dom fanns overallt.

Idag tog vi bussen till nagot som skulle vara en svart strand, sag mest bara klippor. Fordrev tid vid havet tills bussen tillbaka skulle komma.

Igar blev det jag, emma och en sjuttis. Forfest pa rummet. Hade traffat en servitor tidigare under kvallen som tipsade om ett bra stalle att ga till, Tropica hette det. Sa det gjorde vi, och dar motte vi honom. Vi drog vidare till ett annat stalle, Murphys, men blev inte langvarig da DJn inte hade musiken vi ville hora. Nattmat, en massa spring mellan granderna for att komma ratt, sa slutade det med att vi blev bundis med bartendern som kom och halsade pa vid 04 for att prata en timma och sedan ga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback