Vad nu?

Jag har verkligen inte råd med att gå runt och vara arbetslös och leva på lånade pengar. Det finns heller inget jobb här hemma som jag känner att jag vill ha mer än bara i nödfall. Jag vill jobba med något som jag tycker är roligt och annorlunda, men det är nog alldeles för höga krav som det känns just nu. Har i alla fall fått två arbetsdagar på Ica nästan helg. Så någon krona rullar in. Ska ta tag i det här på riktigt nu.

Kom som sagt hem i torsdags, sen dess har jag haft myskvällar och en massa kvalitetstid. All god mat har uppskattats mer än vanligt. Drack vin med tjejerna i fredags, jätte roligt att se allihopa. Har plockat fram vinterjackan och kylan är mer än välkommen.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Ja, det får du göra, den kanske gillar dig tillochmed ;) Skönt att ha dig hemma igen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback