Lättlurad

En försäljare ringer på mobilen och påstår att jag fått alla rätt på en frågeställning på Internet. Jag har absolut inget minne av att jag fyllt i något sånt, verkligen inte för att vinna två nummer av "Gör det själv". Men det sa han.

Han: Du är ju en sådan här pysslig heminredare som gillar att göra det själv.
Jag: Jaha, är jag? Okej..
Han: Ja men visst, och eftersom att du hade alla rätt så får du två nummer av "Gör det själv" plus en väderstation.
Jag: Okej.. Jaha..
Han: Visst är det perfekt! För endast 69 kr får du allt detta, alltsammans värt 508 kr. Klart du ska ha det här otroliga erbjudandet, så kan du sitta hemma och pyssla och mysa under julhelgen!
Jag: Jo, visst.. Jätte bra.. Tack..
Han: Så bra! Då skickar jag det!

Så lätt lurar man mig. Efteråt funderade jag på vad en väderstation var.
Har fortfarande ingen aning om vad jag fyllt i.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha, stackare =) Jag tror de är en grej med display som du kopplar ihop med en mätare ute så kan du se viket väder de är, utan att titta ut, välbehövligt eller hur =) roliga kort från i fredags dessutom, tack så mycket (sent påkommet) för en jätterolig fest! Kramar

Postat av: Nian

Jag har också blivit lurad...skandal att hålla på så här. Har sett nu efteråt att de har ett liknande erbjudande på nätet.... så nu kommer det en plastig väderstation hit...

Ett fall för Plus kanske?

2007-12-20 @ 19:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback