En weekend i present

Har skrivit ganska sällan nu på slutet.. Har helt enkelt inte haft så mycket att berätta. Emma S åkte från Hede i förrgår för att vara med på våran tacomiddag, tillsammans med mig, Lotta och Sandra. Helene A kom lite senare och joinade våra diskussioner. Sandra och Helene drack vin, körde dem till Ytterberg på kvällen. Jag själv åkte hem för att orka upp till sju morgonen därpå. Har börjat att jobba lite extra på bageriet här i Härdal, två dagar på Ica blev det förra veckan med. Det är också tänkt att jag ska börja köra hjullastare på HMAB (?!), så jag har varit där och testat, var inte så svårt som jag trodde. Så vi får se hur det blir med det.

Norge-planerna som vi hade har skjutits upp fram till efter nyår, det är ju nu man som allra helst vill vara hemma.

Jag och Nicke åker till London den 7 - 9 dec, hans present till mig då jag fyllde 20. En väldigt bra idé tyckte jag. Så boende är bokat, bara flygbiljetterna kvar. Ska bli jätte mysigt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vad mysigt med London, hälsa Nicke att det var en riktigt bra idé :) Ta mycket kort så får jag ngt att titta på i jul! Puss

2007-11-20 @ 18:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback