Charmen med firmafester

Helgen var rätt tokig, första natten övernattade vi i en av företagets lastbilar i Östersund. Trångt och mysigt. Hyrde fem filmer och kvällen var gjord. Vaknade sen varje gång Nicke vände på sig. Hade tänkt shoppa en massa nytt under lördagen, men tyvärr så var det inget söm dög.. Sedan värmdes det upp för fest, satt där själv på hotellrummet och drack en cider, som jag själv hade köpt, medan Nicke var på kurs. Sedan när den var klar hittade vi resten av gänget.

Firmafesten hölls på Storsjöteatern. Vinkarafferna fylldes på, och jag hade en galen tjej intill mig som jag aldrig sett förut. Hon slukade rödvin som om det vore shots, och hon fick mig att hänga på i hennes takt. Det var inte alls speciellt gott, och mina grimaser var nog inte så små. Ändå fortsatte jag, och visst hade jag mycket roligare bland allt lastbilssnack. Maten var sådär, men ett köp på Kebab Baren på vägen hem rättade till problemet.


Kommentarer
Postat av: ems

Åh, fick du äntligen din efterlägtade kebab nu? :)
saknar dig! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback