After work

Det känns så skönt med mina korta jobbdagar på bageriet, 4,5 timma är snabbt avklarat. Arbetsuppgifterna är olika beroende på vad det är för bröd som ska göras. Idag var det stora hällbröd. Man har sina stationer, som man sen byts av efter varje halvtimma. Första anhalt är att man räknar dem, lägger dem i högar och skickar dem vidare på bandet, där det ska packas i röda fina paket. Ner i lådor och upp på en pall. Lite stressigt när allt bröd bara rullar på bandet, utan att man kan hindra det.

Efter en kall men skön promenad hem hoppade jag och mamma ner i utebadet, och delade på en flaska Asti. Jag gillar min mamma, så mycket. Sanna var också med på en hörna, dock med ena armen uppe då den är gipsad.


Kommentarer
Postat av: Mamma.

Tack min stora flicka,det värmde hjärtat.Jag älskar dej!

2007-11-21 @ 09:36:49
Postat av: Helene

Vad har Sanna lyckats med då? =) Puss

Postat av: Ida

Vad mysigt :) Jag saknar min mamma.. Och dig.

2007-11-22 @ 19:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback