Vi som sitter i bås.

På andra sidan väggen, någonstans i ett bås, sitter någon och driver mig till vansinne.
I säkert 20 min har han/hon suttit och knackat i bordet, låter som en tickande bom. Högt.
Tycker inte om upprepande ljud, om det inte är jag själv som ställer till med dem.
När jag sitter här och plockar mina samtal så har jag så klart egna hyss för mig.
Virar telefonkabeln runt hela mig & stolen tills jag inte hittar vägen ut.
Slår med fingrarna på musen tills jag råkar klicka mig ut ur systemet av misstag.

Jag behöver lunch. Nu.


Kommentarer
Postat av: Lotta

hehe.. skojjig läsning. ;)
har du d kul på jobbet idag lr?! hehe.. pussar!!

Postat av: Linnea


Jag vet precis hur det är! En kille på mitt jobb får sms hela tiden, och med världens jobbigaste signal. Jag kommer snart kasta bort hans telefon :) Trivs du bra då? Puss och Kram

2007-05-06 @ 15:45:33
URL: http://linneaosd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback