Pengar är till för att rulla.

Jag och Nicke åkte till Sundsvall igår för att fira lönen, handlade men inte för mycket. Fyra tröjor & lite annat bra. Gick en snabbis genom IKEA, handlade lite växter, en vardagsrumsmatta, sängöverkast.. Blev jätte fint. Nicke hittade också en massa snygga kläder för en gångs skull, oftast är det jag som stoppar famnen full och riktar in mig på provrummet. Medan han hänger läpp över att han inte hittar något han vill ha. Den här gången var det hans tur, han blev riktigt snygg.

Tillbringade kvällen med Helene & Jonny i Ytterberg. Lyssnade på en massa härliga historier från när hans föräldrar var yngre, och sådant är alltid lika kul. Det började bli sent så vi for sen hem, hade lite ångest över att jag skulle börja jobba åtta idag, och imorrn, och nästa dag och alla andra dagar fram till fredag. Ikväll är det ju invigning på Storön, så tidig kväll blir det nog inte. Nicke påstår att jag alltid ska vara den som går hem sist.. Men man kan ju missa något annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback