Olidligt varmt.

Det ar hett, otroligt hett. Har inte sett ett moln pa hela veckan. Klarbla himmel, och allt ar toppen. Har hittills haft en riktigt bra semester, solat & badat. Legat vid poolen och besokt stranden. Strosat omkring, gatt pa marknad, akt bat och kollat pa en gammal pirat o. Atit en massa god mat, och bara haft det allmant bra.

Sitter pa ett sunkigt internetkafe nu dar allt gar trogt, sa nagra bilder kan jag inte ge forran jag ar hemma igen. En vecka har i La Marina ar alldeles lagom, mer an sa orkar man inte. Det ar kul att komma hit, men ocksa lika skont att fa aka hem. Har handlat lite klader, vilket alltid ar lika skoj.

Det ringde en journalist fran Aftonbladet i forrgar som hade last min blogg, dar hade jag skrivit att pappa haft sorkfeber och han ville gora en intervju med honom. Pa en gang, via telefon. Visst, jag skulle fa skicka telefonrakningen till dem, samt att jag fick 700 kr for bilden jag tog pa pappa. Med mobilen, haha. Det var sent pa kvallen sa det skulle inte ga med kameran, da internetkafet var stangt sa jag skulle inte kunna skicka over bilden till dem. Endast med mms. Och sa blev det. Igar kom han med i Aftonbladet, med bilden som jag tagit. Komiskt. Vi trodde det skulle bli en notis, men istallet blev det nastan en helsida.

Kommentarer
Postat av: Helene

Haha, läste om din pappa på aftonbladet men gick inte se bilden då. SKOJ =)
Hoppas att allt är kanon, saknar dig gumman.
KRAM!

2007-05-14 @ 14:31:43
Postat av: Emma s

Nämen, vilken grej :) Härdalingar i aftonbladet, det är inte varje dag inte, vad roligt. Kul att du fick betalt för bilden också. Hoppas ni har det bra i värmen, så ses vi när du kommer hem. Puss & Kram

Postat av: malin

haha, oj vad kul : ) Ha det fortsatt skönt i spanien, så ska vi planera in en träff när du kommit hem, i miss u. puss

2007-05-16 @ 15:41:01
URL: http://mejlin.tjejsajten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback