Gäsp efter gäsp.

Det var riktigt jobbigt att ta sig upp ur sängen idag. Speciellt när Nicke gottar sig extra mycket åt att han får ligga kvar där i värmen. Var så trött att jag inte ens orkade plocka fram frukosten, klädde på mig och låg sen kvar i sängen och väntade på att klockan skulle bli kvart i åtta.

Jag och Nicke gick brorundan igår, riktigt skönt. Måste verkligen ta tag i de här promenaderna. Kan heller inte förstå att det är första juni om två dagar. Juni! Det var ju nyss december, och ett halvår har redan gått. Otroligt. Jag kommer inte hinna med någonting om det ska gå såhär fort.

Kommentarer
Postat av: nicke

kul för mej att det för en gångs skull är jag som fick ligga kvar;)

2007-05-30 @ 10:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback