Vilken start på dagen!

Josse var här under helgen, det var mysigt. Åt mat & chips hela helgen så att det både räckte och blev över. På lördagen åkte jag och Sanna till Lofsdalen och åkte bräda, Josse var inte så sugen på det så hon fick vara med Nicke, och det gick ju bra. Under söndagen blev det inte speciellt mycket gjort, hälsade på morfar.

Igår kväll åkte jag in till Herrö och hälsade på Lotta & Thomas.
Kvällsfikade innan jag for mot Härdal igen.

Har ni sett vädret? Sol och klarblå himmel. Snön bara springer i väg. Idag kanske jag fick den allra bästa starten på dagen man kan få. Det står nu en bubbelpool på altanen där hemma, alltid varm och redo att sättas igång. Jag & pappa satt där i morse. Flyttade runt mellan olika säten, för det är olika sorters funktioner på varje plats i den. Helt otroligt skönt. Solen i ansiktet, en massa ånga från vattnet, bubblor i ryggen och musik från högtalarna. Vilken start!

Kommentarer
Postat av: Linnea


Men vilken underbar lyx! Och tänk att sitta där och sola nu i vår. Jag är inte lite avundsjuk! Kram på dig

Postat av: Emma

Åhhhhhhhhhhhhhhhhh vad underbart :) den kan vi väl testa nån gång? :) Puss honey

2007-03-13 @ 16:08:24
URL: http://irmeliin.blogg.se
Postat av: Anonym

Väntar på en inbjudan till en vinkväll i den där bubbelpoolen ;) Puss

2007-03-13 @ 18:58:58
Postat av: ems

Jag med, vin-inbjudan alltså :)

2007-03-13 @ 20:25:57
URL: http://irmeliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback