Torsdag förmiddag.


Torsdagen är redan här, jag känner mig halvt sliten. Försöker gömma mig bakom luggen. Men den räcker inte hela vägen. Har sovit så dåligt de senaste nätterna, och drömt en massa konstigheter. Hade en bebis som jag bara gjorde fel saker med, la den i solen och lät den ligga i baksätet i bilen, och hela tiden rullade den ner på golvet. Jag har hört att om man drömmer om småbarn så är man orolig & inte redo för framtiden. Kanske?

Sandra W: Blev så himla varm  och jätte glad av att höra ditt röstmeddelande! Dessutom arg på mig själv för att jag sov och inte hörde när du ringde. Saknar dig en massa . Jag testar att ringa dig ikväll från det nummer du ringde.

Imorrn kommer min stadstjej Josse ; ) Alltid lika uppskattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback