Oh shiny day.

Dagen har bjudit på allt möjligt. Glass ute i solen och promenad tillsammans med Nicke. Hade träff med en sierska som tog mig med storm, hon kunde prata detaljer minsann. Vi fick enormt stark kontakt med mormor, samt att hon såg tre stycken personer som finns vid min sida. Otrolig grej det där. Mycket mera än så vill jag inte säga, det var helt fantastiskt.

Lotta, Thomas och småtjejerna kom hit och käkade pizza med oss. Trevligt. Snart kommer Soffa hit, tänkte gå ut och sätta oss i solen och glo på människor.

Nu är en utlandsresa bokad, den 8 maj sticker jag till Spanien igen. Kommer hem den 16:de. Ska bli så himla skönt att få lapa lite sol, jag är alldeles för ivrig för att sitta och sola här hemma. Det tar sådan lång tid innan det syns. Så det är familjen & en kompis till Sanna som åker, synd att jag inte fick med mig Nicke också. Men vårt hus har inte tillräckligt många rum, och så var det Sannas tur att det med sig någon i år. Nu är det bara att hoppas på att semesteransökan går i lås också. Jag & Nicke funderar istället på att ta en båtresa tillammans över en helg till de tusen sjöarnas land. Finland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback