Nytankad.

Då var lunchen avklarad. Egentligen gillar jag inte luncher, det blir bara massa stress & kasta i sig maten. I och för sig är det skönt med en paus, men att äta fort är inget för mig. Jag är den där som alla får vänta på, som bara kommit halvvägs när alla andra ätit upp.

Hela tiden sätter jag upp mål eller andra saker att se fram emot, och det blir faktiskt mycket enklare att orka med vardagen då. Vare sig det är något som sker om en vecka eller samma kväll, så underlättar det att ha något att längta efter. Att gå dagarna i ända utan att ha något att sikta in sig på, skulle för mig kännas lite meningslöst. Man gör alltid saker av en orsak.


Kommentarer
Postat av: Linnea


Precis så känner jag med! Det är ju så skönt att få vänta och längta, det behöver man för att inte vardagen ska kännas mer grå än den är. Har du något speciellt du längtar efter nu? :) Kram!

Postat av: Emms

Absolut!! det gör vi, det blir superbra!! Vad ska du göra ihelgen då? Du kan ju ha värsta poolpartyt i sommar ju :) det ser jag fram emot, haha. Vi kan höras på telefon o bestämma nåt om nästa vecka? PussPussPuss

2007-03-14 @ 14:42:14
URL: http://irmeliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback