Jag, Nicke & kameran.

Dagen var kanonbra. Tiden har gått i min takt, åkte till Härdal under dagen. Promenerade en timma och njöt av solen. Det var ett tag sedan man svettades utomhus nu. Åkte sen till Sveg och hämtade kameran, jag & Nicke åkte en sväng och letade något att fota; men det var mest vi själva som fastnade på bild.

Vi for sen hem till Helene, där också Ida var. Satte igång med maten, älgskav stod på menyn. Jätte gott. Helt plötsligt kikade Soffa in, och senare kom Helene A. Blev en massa skratt & prat om gamla minnen från de hemska festerna under högstadiet, de minnen som man idag kan ha riktigt roligt åt. Det härliga är att vi upplevt och gått igenom det tillsammans.

image508

Kommentarer
Postat av: sandra

usch, vad jag saknar er. KRAMAR

2007-03-28 @ 01:11:54
Postat av: Nettan

fina bilder :D

Postat av: johanna hjortsberg

Fina bilder :)

2007-04-02 @ 15:24:59
URL: http://johannahjortsberg.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback