Galet, knäppt och helt otroligt kul.

Igår besökte jag, mamma och min syrra en sierska i Östersund. Fick höra & veta en massa intressant. Man ska verkligen ta allt med en nypa salt och inte tro på varje ord. Det är ändå jätte roligt! Jag fick veta att jag har en liten fyra årig kille vid min sida, som förmodligen bodde på våran gård förut. Han hade problem med det ena benet och det kan ha varit anledningen till att han dog tidigt. Han kommer & går i mitt liv hela tiden, sa hon. Jag hade en konstig upplevelse under Hawaii som skrämde mig en hel del, jag hade då en kille hos mig som hette John. Sen om det var en dröm eller inte har jag inte en aning om, annorlunda var det.

Mitt förra liv var som min gammelmormor dessutom. Hon som födde min mormor med andra ord, hon dog då mormor kom till världen. Det var jag, som sierskan förklarade det. Låter lite halvknepigt. Jag har också ett väldigt händelserikt liv framför mig, kommer att börja studera hårt ganska snart. Mitt arbete kommer att vara något som jag ännu inte vet finns, hon kunde se provrör, en vit rock och sådant som har med labb att göra. Men ändå inte inom sjukvården. Låter inte alls som jag. Kommer att tjäna mycket pengar, och behövas utomlands. Resorna ingick i arbetet, och jag skulle bland annat jobba i länder som Brasilen. Allt låter ju helt vrickat. Men det är kul att leka med tanken, sedan om allt är bullshit så är det en skojig upplevelse att gå till en sierska. Något alla borde testa.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha! Va kul att gå till en sierska.. även om jag inte tror på dom! :)

Postat av: Tammy

Vad spännande det lät! Coolt om allt skulle hända på riktigt.

2007-03-25 @ 22:01:37
URL: http://tammy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback