Envisa sjuka.

Mars, det är mars. Galet.. Sitter hemma nu och fick neka en dag på brädan, jag blundar för hur förkyld jag är. Tre månaders hosta nu. Mitt rekord skulle jag tro. Mamma tyckte jag skulle åka upp på sjukhuset för blodprov, har börjat få ont i lungorna nu också. Typiskt, så den här eftermiddagen blir inte speciellt händelserik. Dock har jag varken ork eller lust till att bara sitta. Men frisk vill jag bli.

I onsdags kom Emma S hit och hälsade på, alltid lika kul! En tjej jag har behov av. Synd att hon jobbade dagen efter så att hon inte kunde följa med mig, Helene, Ida och Helene på mysen. Ida lagade tacos, åt alldeles för mycket så att jag knappt fick plats med någon cider. Det gjorde att jag höll mig nykter. Dansade och hade oss på mysen. Jätte roligt!

Igår var jag hemma hela kvällen, en massa prat och ryggläge i soffan. Ska leta fram nässprayen, c-vitaminerna och honungsvattnet nu så att det blir någon ordning på det här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback