Vad jag behöver.

Det är med stor njutning jag sitter i soffan med mitt baileys glas, dock i ett vinglas. Men is är det i. Helt ensam, Nicke kommer hem runt ettiden, han har lovat att köpa med sig fikabröd hem från Statoil. Det här envisa nattsötsuget börjar infinna sig. Och då måste man helt enkelt. Det går en kass japansk film på tv, vet inte ens vad den handlar om. Typiskt mig att sitta och kolla på en film, utan någon som helst aning om vad jag ser. Tycker det funkar bättre som bakgrundsljud. Jag har också varit hos Lotta ikväll och hälsat på, pussat på alla nio hundvalpar som sprang runt som tjocka bollar.

Nationaldagen är över den med, inget man känner av direkt. En blågul flagga här och där, en lite högre timlön men annars en helt vanlig dag, för mig.

63381-577

Saknar mina stadstjejer enormt, och vi är pinsamt dåliga allihopa på att ringa varann.
Men saken är den att det behövs inte, och det är ju det som är äkta vänskap.


Kommentarer
Postat av: malin

saknar dig med honey, jag kommer ner till björnfesten? heter den så? : )

Postat av: emma

jag blir rörd, och jätteglad :) saknar dig som tusan. men nu, när jag snart har körkortet i min hand,(innom en snar framtid vill säga) då blir det andra bullar kan jag lova, då kommer jag ilande ner till sveg/härdal (kanske varje dag ;) om jag får? :)
puss å kram

2007-06-21 @ 13:36:47
Postat av: Petra

jaa, du får ta det där jäkla körkortet nu och pallra dig hit ; ) jag får aldrig nån tid till att åka till stan känns det som, alltid är det nått. måste ordna upp det. men kom så fort du kan, vill ha lite kvalitetstid med dig ju! saknar dig babe. pusskram

2007-06-21 @ 17:20:21
URL: http://urallasynvinklar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback