Sittandes i en eka

Utgång i fredags, hade en mycket bra kväll. Några timmar hos Wågers, innan taxin tog oss vidare mot Storön. Dansade både disco & styrdans. Och jag skulle absolut inte ha velat sett mig själv, för jag tycker alla andra ser så roliga ut och då vill jag inte ens fundera på hur jag dansar. Men kul som sagt. Efter en hel kvälls stojande hit o dit gav jag och Nicke upp, inhandlade chips och dipp för att sedan äta det i 5 min innan jag slocknade. Av trötthet.

När jag vaknade på lördag morgon hade jag en sådan fantastisk känsla; jag kunde vara bakis och ledig. Det var länge sen jag hade den friheten att inte vara trevlig, fräsch och social. Kunde låsa in mig om jag ville; men jag valde att åka & fiska tillsammans med pappa, sanna och Nicke. Det var minsann inte igår, haha, men jag hade verkligen jätte kul. Gädda är roligt att fiska, för dom är oftast så stora. ( bortsett från Nickes minifisk, jämfört med mina bamsefiskar ; ) Hade det riktigt trevligt ute på sjön, guppandes i den lilla båten.

63381-608
Nicke

63381-607
Pappa styr båten : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback