Mer än vad man behöver.

Igår var jag slö, otroligt slö. Åkte på bilturer med familjen som längst. Tänkte åka och fiska med båten vid stugan, men insåg att det var alldeles för lite vatten. De verkar haft dålig koll på dammluckan. Ska väl inte säga att jag är så mycket piggare idag. Blir less på att jag fått större behov av sömn, jag som brukar nöja mig med några timmar och ändå vara pigg dagen efter. Det var ju lättsammare på det viset. För sova tycker jag inte om, nog för att det är skönt, men man går miste om så mycket tid. Jag tror absolut inte att man behöver sova så mycket som man ofta gör.

Gick brorundan med Sandra ikväll, köpte mjukglass efter vägen och gick hem och surrade. Slutade med att vi även hade en till Wåger-medlem med i diskussionerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback