Helenes studentbal.

Okey. Idag har jag sagt upp mig från Sykes. Slutar den 4 juli. Anledningen var att jag känner att jag rör mig för lite, att sitta hela dagarna framför datorn är inte riktigt min grej. Men nu har jag testat. Det är absolut inget tråkigt jobb, utan det är just det där att sitta på samma stol o ställe hela dagarna. Folket & kollegorna är guld värda. Nej visst, så jag ska köra torvtraktor i sommar. Tjänar jag dessutom bättre på, om solen skiner då vill säga.

Idag var det bal för studenterna, kikade på alla fina som steg ut ur bilarna framför Folkan. Fotade en hel del med, Helene & Jonny framför allt. Jätte snygga! Kan inte tro att det var ett år sen jag och Nicke plus gänget trippade in på gamla teatern i Östersund. Nicke i kostym är inget man ser varje år. Inte mig i balklänning heller. Skavsår om hälarna efter att ha gått i finskor en hel kväll. Men skoj hade vi! Hela studenttiden var ett minne som sitter djupt.

Senare ikväll grillades det bakom medborgarhuset. Jag, Nicke, Paulina, Broberg, Helene, Matti och hans brorsa. Riktigt mysigt, nu känns det att det är sommar. Ser fram emot den.

Jag fick vara fotograf som sagt, jag tycker dom är jätte fina.

63381-569


63381-568


63381-567


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback