För ett år sedan

Ganska exakt, då var Malin hemma hos mig i Härdal och hälsade på. Emma S var också där en sväng. Vi lagade mat, spelade kubb och bara levde ut. Då, som så många andra ggr undrade vi vad vi gjorde om ett år. Det är nu. Och så mycket har hänt. Jag, Sandra & Helene gick brorundan nu ikväll, och man bollar så många frågor och funderingar mellan varann. Framtiden är det värsta ordet jag vet, och det är helt sant. Just nu känner jag mest bara att det är jobbigt och svårt med vad som komma skall. Då syftar jag inte på något speciellt, utan allt är verkligen oklart och lummigt. Vad väntar man på? Att någon ska göra framtiden åt mig?

Snabblunchade med Lotta idag nere vid Sandtjärn.
Det var verkligen länge sedan jag badade ordentligt i sjön, fy vad jag har blivit en badkruka. Ändring på det i sommar, yes.


Kommentarer
Postat av: malin

oj, ja va fort det gått. jag saknar dig petra, too much.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback