Den moderna världen?

Fötterna på bordet, laptopen i famnen. Alla lampor lyser. (Ja, jag är mörkrädd) Inte nog med att jag sitter framför dessa datorer dagarna om, jag gör det på fritiden med. Men, då tittar jag väldigt sällan på tv. Vågar nog nästan säga att jag nästan aldrig gör det. Känns som en bra grej att föredra den. Så vad gör jag då? Joo, redigerar bilder, kollar bloggar, testar mig fram i Photoshop. Hellre det än alla såpor som jag faktiskt ledsnat på, innan jag ens sett dem. Skulle var Scrubs då.

Jag & Lotta drog till Härdal en snabbis ikväll. Sedan fick jag äntligen återse min Sandra, både Helene & Cattis var där. Skönt att ha henne hemma. Länge sen hela gänget var samlat nu, alltid någon på resande fot. Helene & jag låg sen i soffan med godis/chips och kollade på film. Sen dess har jag suttit här bänkad, ännu en kväll väntandes på att Nicke ska komma hem. Dessa skift jobb..


Kommentarer
Postat av: Helene

Jag vill att du ska lära mig hur man gör sånt där fint!! =) Puss

Postat av: Helene

I photoshop alltså =)

2007-06-09 @ 22:55:29
URL: http://herharvimig.blogg.se
Postat av: Dr Nic

Hej, får man störa med en fråga. hur gör du dina fina header? jag tycker standardmallarna på blogg.se suger. och jag begriper inte hur man jobbar med stilmallarna (eller vad det heter). / Dr N

2007-06-13 @ 11:07:57
URL: http://goteborgsadvokaten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback