Cruising i Ljusdal

Jag har intagit min vanliga kvällsställning och tänkte nu berätta om helgen. Det bjöds på mat i Björnrike hemma hos Jimmy och Soffa. Mycket gott och trevligt, fick träffa lite folk jag aldrig sett förut. Det blev en bra kväll, spelade lite TP och kollade på när två grabbar badade i källvatten - kallt.

Det blev en relativt tidig kväll, då vi skulle åka till Ljusdal dagen efter. 10.00 lämnade jag, Nicke, pappa och Sanna Härdal. En Thunderbird, 64:a blev vårt fordon, och det vankades uppställning på gammelgården när vi kom. Solen på våran sida, en massa annat folk som polerat fram sina gamla bilar från vintersäsongen. Åkte mest runt runt hela dagen och kvällen, jätte roligt. Jag var chaufför hela tiden. Det bankades plåt, sprättes ölflaskor och spelades kassettband i våran bil, haha. Pappa på topp. Höll mig pigg hela tiden, men på vägen hem kände jag mig rätt sliten. Strax före fyra fick jag parkera mig själv i sängen.

63381-600
Våran bil som vi åkte i.
63381-599

63381-595

63381-596

63381-601
Pappa.
63381-598
Pappa hittade en gubbe att prata bilar med.
63381-597
Syrran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback