Oh God!

Jag insåg idag att det bara är ca tre veckor kvar till julafton. Helt galet. Och väldigt jobbigt, för jag har inte köpt en enda julklapp än. Det som är så svårt. Jag brukar vara väldigt kass på det, eftersom att jag ständigt lider av beslutsångest, vad det än gäller. Jag kan sällan göra ett val, "bestäm du" är en mening jag sliter hårt på. Ska till Mora på lördag med mamma och gå på julmarknad, har hört att dom öppnat H&M där med nu. Så, jag får se till att hitta det mest då helt enkelt. Jag har i alla fall fått en tidig & bra julklapp, äntligen äger jag en rosa mixer!

Kommentarer
Postat av: Emma

Om vi hittade HM i Aten, ska du nog hitta det i Mora :) Vi är ju bäst på att leta reda på saker du & jag. Ta med en stadskarta över Mora annars, du är ju kartexperten no.1 :) ja, när ska vi dricka våra älskade mojitos? jag är sugen :) vi får ta det inom det snaraste! Lycka till med julklapparna, jag ska till ösd på lördag och köpa alla tror jag. Puss och Kram min goding

Postat av: Helene

Haha, du är vi rosa mixerklubben =)
Kram

2007-12-09 @ 13:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback