Lyckliga gatan

Julaftonen var lika bra som alltid. Det som skiljde sig lite från alla andra år, var att mamma som hade jour, var tvungen att åka på några hembesök. Vi ville inte öppna julklapparna förrän hon var hemma, så det blev kring midnatt. Så vi sparade det bästa till sist. Presenterna var toppen, jag är super nöjd.

Juldagen innebar utgång med folket, med uppvärmning hemma hos familjen Wåger. Som vanligt. Det blev en rolig kväll som fortsatte på Folkan, med en hel del styrdans. Jag och Nicke blir ibland irriterade på varandra när vi ska gå hela vägen hem till Nilsvallen, då ruset gör en trött och matt, men den här gången var vi glada och skrattade oss hem. Det var ett bra slut.

Idag bokade jag, Sanna och pappa tågbiljetter till Stockholm. Åker i morgon bitti, men även hem på kvällen. Vi åker dit för att hämta en bil, men ska besöka Cosmonova innan vi far hem, för att göra det hela roligare.

Kommentarer
Postat av: Lottsi

kom hem nu och lek med mig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback