Det här med tv..

När man är ute på resor så får man alltid en massa nya idéer om vad man ska göra när man kommer hem osv. Nu senast så bestämde jag mig för att se mera film, jag tycker verkligen att det är jätte kul, men gör det ändå så sällan. Kollar nästan aldrig på tv över huvudtaget. Men det är rätt roligt, som t ex när mina vänner skulle se finalen av Idol så kom jag precis. Jag hade varken sett eller hört någon av deltagarna förut. Likaså med andra program som går, man ska inte bli förvånad om jag mitt i en diskussion frågar om det är namnet på en serie eller vad. Medan det är ganska uppenbart för andra.

Jo, jag nämnde filmer. Jag har börjat titta på mera film, och det är roligt, fast jag kommer aldrig ihåg vad skådespelare heter, vilket jag ibland skulle vilja för att i alla fall få känna att jag har någon koll. Fråga mig heller inte dagen efter vad filmen hette och vad den handlade om, det har jag redan glömt. Fast det är bara just i det här ämnet som mitt minne är så skrämmande dåligt. Vad krävs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback